Vorige week heb ik helaas wat tegenslagen gehad, waardoor ik me wat rottig voelde. Ik besloot de trein naar Antwerpen te nemen en daar wat retail therapy te doen. Ik maak geen grapje als ik zeg dat ik misschien twee uur in Forever21 heb rondgehangen. Er was sale (solden! Aah, wat schattig) dus ik moest daar natuurlijk wel even gebruik van maken! Benieuwd wat ik heb gekocht? Lees dan verder.

Dit superleuke rokje nam ik mee voor €8. Helaas was één van de riemlusjes stuk, dus die heb ik thuis met de naaimachine nog even gerepareerd. Ik wilde 'm niet laten hangen omdat er een lusje stuk was. Dat zou zonde zijn.

Dit übervrolijke tie-dye shirt ging voor €11,75 mee. Het was niet in de sale, maar ik vond 'm zo vrolijk.

Dit basic topje (€2) vond ik in de sale. Handig voor onder een witte blouse of jurkje. Verder niet speciaal en ik zou het ook niet alleen zo aantrekken.

Ik heb een zwak voor alles dat streepjes heeft, dus kon dit koraal/wit-gestreepte shirt ook niet achterblijven in Antwerpen. Voor €12 ging 'ie mee. Er zitten van die vleermuismouwen aan, superleuk. En met de Nederlandse zomers (welke?) betekent het dat je deze gewoon aan kan en niet hoeft te wachten op de herfst.

Al een tijdje zocht ik naar een driekwart running tight, maar het kwam er steeds niet van om er ook echt een te kopen. Voor €15 ging deze mee. Ik was vooral enthousiast over de knalroze band aan de bovenkant.

Omdat geen outfit compleet is zonder accessoires, kocht ik ook een aantal kettinkjes. De ringen van Forever21 zijn wel leuk, maar heel opvallend, evenals de oorbellen. Ik houd meer van wat kleinere sieraden, en vond deze op de bovenste verdieping.

Olifantjes zijn volgens mij de nieuwe uiltjes, want werkelijk overal waren olifantjes te zien. Nu vind ik olifanten (en uilen!) leuke dieren, dus het maakte me niets uit en nam twee kettingen mee.

Kettingen met sleutels... ik blijf er een zwak voor hebben, dus ging dit - misschien ietwat tacky - kettinkje ook mee.


Al met al was de retail therapy goed geslaagd en ging ik met een volle tas weer naar huis.