Degene die ooit zei "never judge a book by its cover" heeft een hoop uit te leggen. Kijk nou naar de mooie boekomslagen hierboven. Ik houd echt van kaften. En van boekenwinkels. Iedere keer als ik in een boekenwinkel sta, zie ik mooie boeken die ik dan fotografeer. Op deze manier onthoud ik welke boeken ik nog wil lezen of bijvoorbeel voor mijn verjaardag wil vragen. En daarnaast verzamel ik gewoon graag mooie plaatjes ;).

De bovenstaande boeken heb ik in een periode van twee maanden gefotografeerd. Ik ben heel erg benieuwd naar de volgende boeken:

Through the language glass (Guy Deutscher)
Als afgestudeerde Taal- en Cultuurstudies-student, ben ik erg geïnteresseerd in taal en hoe taal gebruikt wordt in de maatschappij. Taal is sterk gebonden aan cultuur en is daarom steeds veranderend. Dit boek gaat daar over. Ik heb 'm al in huis, maar ik ben er nog niet aan toegekomen om hem te lezen. Ik ben benieuwd! :)

Silver Linings Playbook (Matthew Quick)
Na de film te hebben gezien, ben ik heel erg benieuwd naar het boek. Ik vind de kleuren op de kaft in ieder geval al super.

This is where I leave you (Jonathan Tropper)
Ik heb al veel gehoord over dit boek en op Tumblr staan een hoop mooie quotes eruit. Het gaat over een familie die om leert gaan met het overlijden van een familielid en daarbij met elkaar worden geconfronteerd. In het Nederlands heet het boek "7 dagen, 7 nachten". Ik heb de Engelse versie, maar ben nog niet begonnen met lezen. Update volgt! :)

Welke boeken heb jij hiervan gelezen? Wat vond je ervan? Wat zijn jouw favorieten en welke zou je aanraden?

Liefs,
Nine