Bij elk zonnestraaltje dat ik opvang, in de trein of door de ramen van mijn huis, krijg ik een lentegevoel. Helemaal als de lucht dan mooi helderblauw is. Hoewel ik de winter fantastisch vind (schaatsen, kaneelthee, fijne laarzen aan, gezellig binnen zijn, kaarsjes, boerenkool, nouja, en noem maar op) vind ik de lente ook heerlijk. Wanneer je je jas los kan dragen en het in de zon al lekker warm is.

 
Bijvoorbeeld lekker in de zon hardlopen met je nieuwe - knalpaarse - hardloopschoenen.

 
Of een heerlijke, gezonde lunch met magere komijnenkaas, een klein beetje aardappelsalade en paprika. Nomm!

Ik verlang soms wel heel erg naar die dagen. Jullie ook? Hier wat fijne muziek om je lentegevoel vast te houden, al is het buiten misschien grijs en koud.

 
Home - Edward Sharpe & the Magnetic Zeros

At home - Crystal Fighters  (Hmm, spot ik hier een thema?)

 
Things will never be the same again - jj

Liefs,
Nine.