De afgelopen week stond grotendeels in het teken van mijn thesisvoorstel. Na overleg met mijn begeleider hebben we besloten dat we kleine veranderingen gaan aanbrengen in het onderwerp, omdat ik dan beter kan samenwerken met de andere student die hij begeleidt. Zij focust zich op één onderwerp en ik ga daarbij aansluiten, zodat we dezelfde dataset kunnen gebruiken, maar op een ander gebied. Daarnaast heb ik deze week weer afgesproken met vrienden, naar yoga geweest, en nog veel meer!

 
Op zondag ging ik even de stad in omdat ik maandag een afscheid had en dus een afscheidscadeautje moest kopen. Ik zag een enorme rij Kronanfietsen op een rijtje staan, het zag er echt superleuk uit!

 
1. Bij Xenos kocht ik deze bekers, tekende met een porseleinstift deze theezakjes erop en zette ik ze in de oven om 'af te bakken' zodat de stift permanent wordt. Ik had er verse thee bij gedaan en chocolaatjes. Gelukkig viel het goed in de smaak.

 
 Op dinsdag weer lekker pubquizzen. Vanuit privacyoverwegingen zal ik mijn teamgenoten niet op de foto zetten, dus vandaar deze foto. Zo hebben jullie toch een beetje een impressie van de avond. Nadat ik jullie vorige week de dode garnaal had laten zien, besloot ik de producent maar een mailtje te sturen. Het "kadaver"-gedeelte heb ik later toch maar weggehaald, hihi.

 
Ik had wat boeken verkocht via Bol.com en ging naar het postkantoor om ze te verzenden. Ik deed ook meteen een kaartje voor mijn zus op de post, zomaar. Ik vind de kaarten van de Flow echt fantastisch. Ook stopte ik even bij Etos voor haarverf. Ik had mijn haar eerder rood geverfd, maar je zag uitgroei. Omdat de rode tint me toch wat bleek maakte, besloot ik een bruinrode tint te gebruiken. Toch vond ik mijn rode kleur nog zo mooi, dus ik heb in plaats van twee pakjes (ik heb best dik haar en één pakje is normaal niet genoeg) heb ik er maar één gebruikt, zodat de nieuwe kleur niet heel overheersend zou zijn.

 
Voor! En, eh... hoe verwachten ze dat ik weet wat ik moet doen, haha..

 
In plaats van 30 minuten inwerken, had ik de verf al na 15 minuten uitgespoeld. Op die manier was de rode tint toch nog zichtbaar, maar was de uitgroei wel weg en had mijn haar een iets warmere gloed. Een kleine verandering, maar dat is ook wel eens fijn. 's Middags had ik wat heeeerlijke druiven gekocht.

 
Ja... je leest het goed! Dit is mijn startbewijs voor de Marathon in Rotterdam. Ik ga de 10km lopen. Vanaf deze week ga ik dus heel veel trainen. 's Middags heb ik boodschappen gedaan en nog wat inkoopjes gedaan met de Hema-stickers. Ik zag alleen achteraf dat ik de 25%-sticker op een van de goedkoopste producten had geplakt in plaats van op de mascara (de duurste). Maarja, kan gebeuren. 

Komende week ben ik weer in de universiteitsbieb te vinden, maar ga ik ook écht beginnen met trainen voor de marathon. Ook zal ik een bezoekje brengen aan de tandarts (helaas!). Benieuwd naar de rest? Kijk dan volgende week weer!

Liefs,
Nine.