Het doel is om in december 70 kilometer hard te lopen. Met mijn 10 kilometer van gisteren ben ik officieel over de helft. Toen ik gisteren mijn hardloopschoenen aantrok, merkte ik dat de 16 kilometer van zondag nog steeds in de benen zaten. Nouja, niks aan te doen. Ik heb gewoon mijn tempo aangepast (wat ook wel moest want omdat het had gevroren was het op sommige stukken echt superglad!) en braaf mijn 10 kilometer gerend. 

 
Het lijkt wel zo'n plaatje dat bij treindeuren hangt, maar het is een poging tot een springfoto. Het ziet er nogal apart uit :p

Zoals ik al zei was het op sommige stukken erg glad. Ik heb een aantal jaar geschaatst, maar toch was ik niet voorbereid op de ijsbaan op sommige stukken. Dat maakte het moeilijk om een goed tempo aan te houden. Op de gladde stukken ben ik dus maar gewoon gaan lopen. Dan maar geen supersnelle ronde, want ik wil ook niks breken. 
Ondanks de kou, gladheid en pijnlijke benen heb ik toch een mooie run gehad. Soms wordt de moeite om de deur uit te gaan en de ongemakken van hardlopen beloond met dit soort mooie uitzichten. Dat maakt het toch allemaal een stuk leuker!