Yay! Ik ben op 66% van mijn 70 kilometer in december-challenge van Girls Love 2 Run. Ik had niet gedacht dat ik zo ver zou komen, maar het voelt goed. Ik ben nu over de helft en ik krijg er steeds meer vertrouwen in dat ik het ga halen. In verband met de kerstdagen en oud en nieuw wil ik proberen om eerder klaar te zijn (hardlopen tussen de rotjes en knallen lijkt me niet zo'n succes). Ik zit nog te twijfelen of ik mijn run indeel in 2 keer 12 kilometer of 1 keer 10 kilometer en 1 keer 15 kilometer (met afgeronde kilometers enzo). Ik denk dat ik dat onderweg gewoon beslis.
Ik vind het heerlijk om mijn runs af te wisselen met yoga, dus vanavond sta ik weer met mijn matje voor de sportschool. Altijd lekker om even te stretchen en af te sluiten met de relaxation.
Wat doe jij om je runs af te wisselen?

Liefs!