Even een heel kort berichtje van mij. Ik zit middenin mijn thesis-schrijfproces. Helaas gaat dit niet zo voorspoedig als ik had gehoopt (het is voornamelijk heel moeilijk om respondenten te werven. Dus.. mocht je ouder zijn (of kennen) van kinderen in de leeftijd 4 tot en met 7 jaar, u weet mij te vinden ;)

Maar waar ik eigenlijk voor blogde, is dat ik een nieuwe 'widget' heb geïnstalleerd in de sidebar, namelijk een heuse Instagram-grid. Ik besloot dat het leuk was om voor mijn blog ook een Instagram-account aan te maken en deze ook op de blog zelf te zetten. Want zoals we allemaal weten is plaatjes kijken erg leuk :D. Mochten jullie me willen volgen, mijn gebruikersnaam is @ninefotografeert. Wat is jullie Instagram-gebruikersnaam?

Oja, helemaal vergeten te zeggen! Ik heb ook een nieuwe layout geïnstalleerd. Deze sidebar is iets breder, waardoor je er allemaal leuke dingetjes in kwijt kan (zoals de Instagrams). Als het goed is, laadt deze layout wat sneller dan de vorige :D. Wat vinden jullie ervan?

Liefs,
Nine