Nog precies 10 dagen te gaan tot de 10 kilometer-loop in Rotterdam. Verschillende bloggers hebben al gepost over wat ze aan gaan trekken tijdens de marathon. Dat leek me eigenlijk wel een leuk idee!
Dus nee.. je beeldscherm is niet kapot, ik heb gewoon een enorme hoeveelheid felgekleurde sportkleding. Het grootste gedeelte komt van H&M Sport, maar mijn schoenen zijn van Nike (ik heb de felpaarse Nike Free Run 3). Door deze fantastische schoenen wordt het volgende plaatje hopelijk voorkomen... ;)

 
Jakkes! Deze kreeg ik van mijn zus doorgestuurd. Het is een Noorse reclamevoor een merk van langlaufschoenen.

 
Natuurlijk mag ook een goede playlist niet worden vergeten. You Only Live Once van The Strokes blijft een fantastisch nummer om op te hardlopen (alleen jammer van de hele yolo-trend). 

 
Ja, zo ziet dat er dan uit: alles wat net niet matcht, haha. 
Dus... mochten jullie volgende week iemand over de finish lopen in een outfit die niet matcht... grote kans dat ik het ben ;). Wat trekken jullie aan tijdens je runs?

Liefs,
Nine.